منتديات poo7

احلى منتدى لاحلى شباب

الرئيسيةالبوابةمكتبة الصورس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 

مصر........ حرقة دم يارب ارحمنا بجد موضوع كويس ياريت تشاركونى الرأى انا خلاص

كاتب الموضوعرسالة
zamorano
مشرف
مشرف

Personalized field :

مُساهمةموضوع: مصر........ حرقة دم يارب ارحمنا بجد موضوع كويس ياريت تشاركونى الرأى انا خلاص   الأحد أغسطس 17, 2008 10:16 am

كتب محمد سمير- ويتواصل مسلسل حرق الدم من جانب الفرق المصرية المشاركة فى دورة بكين 2008 من تخاذل وعدم تحمل المسئولية والله الواحد دم امه اتحرق
انا مش فاهم هم ايه ؟ بهايم والله مش عارف ...بقى فى دولة فيها 80 مليون واحد مش فيهم غير واحد عرف يجيب ميدالية وياريتها حاجة دى ميدالية برونزية لكن اهى ميدالية والسلام والله حاجة تكسف بقى مفيش واحد تانى لاقدر الله عارف يجيب ميدالية ياخى(مش تخلونى أغلط واقول كلام يزعل) على العموم نرجع ألى موضوعنا نبدأ بالمنتخب المزفت بتاع الفولى بول او الكرة الطايرة إلهى يطيروا ما يرجعوا
مصر فى الطايرة مش بتقدر تسد ألا قدام تونس والفرق الأفريقية بس ونشارك فى الدورى العالمى(عبارة عن ابطال القارات بيلعبوا مع بعض دورى رايح جاى ماتشين مع كل فرقة على ارضك وبرة ارضك)وكنا بنتغلب من طوب الأرض لكن فى الأولمبياد فرطت مننا ومش عارفين نكسب حتى شوط واحد خسرنا كل الماتشات 3-0 ياحسرتى
نخش بقى على ايه ايه قول تانى كده-عفوا اصل نانسى حبت تشاركنا معلش يا نوسة انا عاوز اكتب _ونرجع مع بعض مررررررررررررررررررة تانية ...؟؟ مين ممدوح فرج والنبى مش ناقصاك امشى بدل ماخدك كررررررررررررروس لاين_ كفاية بقى كفاية نخش على اليد وما ادراك ما اليد .....يد هتكون ايه يعنى منتخبنا زى الفل يكزن كسبان فرق 5 و6 ويخسر فرق جون هههههههههههه والنبى يا عم حسن مصطفى ارحمنا وارسيلك على حال يا تمسك الإتحاد المصرى يا الإتحاد الدولى وطول مانتا كدة عمرنا ما هنتحسن
أخيرا وليس أخرا ياريت نخاف على سمعة بلدنا حررررررررررررررام

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
bekoo4400
عضو نشيط
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: مصر........ حرقة دم يارب ارحمنا بجد موضوع كويس ياريت تشاركونى الرأى انا خلاص   الأحد أغسطس 17, 2008 11:03 am

hazena kda
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

مصر........ حرقة دم يارب ارحمنا بجد موضوع كويس ياريت تشاركونى الرأى انا خلاص
صفحة 1 من اصل 1