منتديات poo7
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات poo7

احلى منتدى لاحلى شباب

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت ............

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
zamorano
مشرف
مشرف
zamorano

Personalized field : نكت ............ Vbfs2

نكت ............ Empty
مُساهمةموضوع: نكت ............   نكت ............ Icon_minitimeالخميس أغسطس 14, 2008 9:57 am

واحد في الإمتحان مش عارف يحل والإمتحان كله صح و غلط ، راح مطلع بريزه ولعب ملك وكتابة على اإمتحان خلص الإمتحان في نص ساعة ،طلع البريزة تاني ليييييييييييييييييييييه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ علشان يراجع هاهاهاهاها
مرة مدرس دخل الفصل فقال للتلاميذ يعيش السمك فى الماء رد التلاميذ يعيش يعيش يعيش
واحد غبي معاه 150 جنيه. قاعد يقسمهم ويقول 50 جنيه للسكن، 50 جنيه للأكل، و50 جنيه للبانجو. الباب خبط. مين. افتح بوليس. راح مقطع الخمسين جنيه بتاعة البانجو
مره 2 فشارين بيفشروا على بعض الاول قالله انا كنت فى الغابه وجالى اسد شافنى اتخض ام ميت قالله يا خرابى وانا كنت فى الصحراء جالى تعبان جريت منه ورا الباب الاول ام قايله مفيش باب فى الصحراء وبعدين قالله استخبيت فوق الشجره قاله مفيش شجر فى الصحره التانى قالله عاجبك كده اهو كلنى
مرة واحد مجنون كان بيكتب جواب فدخل الدكتور عليه قاله بتعمل ايه قاله بكتب جواب لنفسي فراح الدكتور قاله بتكتب فيه ايه فرد عليه المجنون يامجنون هو لسة جالي عشان اعرف
واحد فافى وهو نازل من البيت أمه سالته رايح فين؟ فقال لها مش هقولك انا حر ، نزل ووقف تاكسى فالسواق ساله على فين يا باشا؟؟؟ قال له يعنى أنا مقولتش لامى هقول لك أنت
غبي حب يغرق ابنه خرم له المايوه
مرة 10 صعايدة بيلعبوا علي الطريق الدائري الي يدهس مرتين يطلع
مره واحد غبي راح السنيما هو ومراته اول ما النور طفا قال لها جومى يا واليه شكلهم هيناموا
مرة واحد مسئول بيفتتح حمام سباحة فالمدير قال له ده المنط يا فندم 30متر.... قوم نط يا مرزوق فنط مرزوق . وده يا فندم منط 50 متر قوم ياعوض نط فنط عوض .وده يا فندم منط 80 متر قوم يا نجيب نط فنط نجيب فقال المسئول هايل ..هايل .... قام المدير قال ولسه يا فندم لما نملى الحمام مايه
3gouz
عضو متحمس
عضو متحمس
3gouz

نكت ............ Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت ............   نكت ............ Icon_minitimeالخميس أغسطس 14, 2008 1:43 pm

ha ha ha ha ha ha ha ha

nice
Admin
Admin
Admin

نكت ............ Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت ............   نكت ............ Icon_minitimeالخميس أغسطس 14, 2008 1:56 pm

ehhehhehhehehhe
gmdaa
https://pooo7.yoo7.com

نكت ............
صفحة 1 من اصل 1